Wat klanten zeggen

Voor Mammoet hebben wij Inge ingeschakeld omdat er op een van onze projecten – ‘Arctic LNG 2’, een grote behoefte aan ondersteuning nodig was. Inge is een fijne sociale collega die goed kan doorpakken. Ze is gedreven, werkt gestructureerd en nauwkeurig, is administratief sterk en wil dat haar werk om door een ringetje te halen is. Ook pakt ze alles bedachtzaam aan en kan goed onder druk werken. Inge is verder een representatief persoon, communicatief vaardig en ook zéker een gezellige teamplayer!!
Pascal Eeken - & - Wietske Elgers
Manager Operations Europe Global Resources at Mammoet - & - Resource Planner Mammoet
Stichting de Herberg Breda biedt zorg, steun en aandacht aan kwetsbare mensen die de grip op het leven zijn kwijt geraakt zodat ze weer een stap in de goede richting kunnen zetten. Door ons snel groeiende organisatie stapelde de administratie zich steeds meer op. Inge heeft onze administratie geheel onder handen genomen! Ze is prettig in de omgang, weet snel in kaart te brengen wat er nodig is en gaat zelfstandig en zeer discreet te werk. Het resultaat is fantastisch! Een opgeruimde en vooral overzichtelijke dossierkast. Alle ordners zijn voorzien van duidelijke rugkaarten en een duidelijk voorblad. Oude en overbodige papieren zijn opgeschoond en ordners zijn opnieuw ingedeeld. Ook in de computer heeft ze veel overbodige bestanden opgeschoond en een nieuwe structuur aangebracht. Alle mappen zijn opnieuw ingedeeld zodat we onze bestanden snel en makkelijk kunnen terug vinden. Kortom, onze administratie is nu Perfect op Orde en door de nieuwe structuur ook Perfect op Orde te houden.
Frans Emmerik
Sofra Vastgoed
“Ons bedrijf bevindt zich in de business van o.a. het verplaatsen van grote machines met behulp van hijs- en transportwerktuigen, het verrichten van industriële verhuizingen, de verhuur van kranen, machines en transportmiddelen. Vanwege onze verhuizing naar ons nieuwe kantoorpand, was dit meteen voor ons hét moment om onze verschillende businessunits binnen onze Groep, per administratie te laten opschonen en opnieuw herkenbaar en praktisch te laten indelen. Een grote klus, waardoor onze nieuwe werkplek wel met +/- 35 verhuisdozen vol stond! Inge heeft dit meteen praktisch en efficiënt aangepakt, waarbij iedere administratie per businessunit een aparte kast met ieder een éénduidige kleur ordner kreeg, voorzien van duidelijke ‘rugkaarten’ en binnenin een logische legenda. Zelf kwamen wij hier door onze eigen drukke werkzaamheden niet aan toe. Ik kan u verzekeren: wat is dit fijn en handig om alles meteen in de kasten efficiënt terug te kunnen vinden! Wij zijn er nu ontzettend blij mee! Ook vonden wij het heel fijn, dat we Inge zelfstandig haar werk konden laten doen. Ze is betrouwbaar, werkt efficiënt en denkt nét even “aan dat kleine puntje op de i”. Een aanbeveling dus!
Frans van Oorschot
Eigenaar DIOR Heavy Lift
Inge is de spin in het web die je compleet ontzorgt met je administratie. Hierdoor weet je zeker dat alles altijd op orde is en zij juist de “controller-rol” vervult. Erg fijn als je heel de dag druk bent. Erg aan te raden, twijfel niet, gewoon doen, geeft je rust.
Arnoud van Werkhoven
Eigenaar Vianoud Transport & Sjipit
Inge heb ik gevraagd om onze interne administratie te herstructureren. Van ongestructureerd naar Perfect op Orde. Duurzame oplossingen die rust geven. Inge is betrouwbaar, perfectionistisch en komt proactief met ideeën. Erg prettig.
Naomi van der Graaff
Directeur Buro Heron Training & Ontwikkeling
Inge heeft onze administratie onder handen genomen, waardoor deze efficiënt is ingericht en ons een overzichtelijk beeld geeft van wat er in onze praktijk aan papieren en registratie omgaat. Inge snel, doelgericht, discreet en zelfstandig.
Carola Boot - Franken
Mede eigenaar Boot Massage & Fysiotherapie
Inge heeft ons geholpen met de administratie & facturatie, vanwege het uitvallen van een collega. Het nieuwe systeem heeft ze zich snel eigen gemaakt en ze wist haar weg snel te vinden binnen ons bedrijf. Inge is secuur en bijt zich in het project vast. Daarnaast is ze een zeer prettig persoon om mee samen te werken en in het team te hebben.
Maud van Rooy
Marketing & Communicatie Manager - Expo Communications BV
Inge heeft onze administratie en onze leverancierskasten opgeschoond en helemaal up-to-date gemaakt. Deze zijn nu snel, efficiënt en praktisch in het gebruik ervan. Door het gebruik van witte ordners die ons eigen logo dragen en alle leveranciers op alfabetische volgorde te zetten, creëerde ze rust en efficiëntie in onze kasten. De ordners voor onze administratieve zaken kregen een zwarte kleur met ons logo en voorzien van rugkaarten met hun bestemming Orders/ Facturen/ Projecten/ Vrachtbrieven etc. Het fijne van Inge is, dat ze meteen helder en duidelijk werkt.
Mark Pas
Eigenaar